Hoşgeldiniz Uno Club, Türk Uno, Fiat Uno severlerin fan kulübü, Fiat Uno Forum

Uno Club, Türk Uno, Fiat Uno severlerin fan kulübü, Fiat Uno Forum

Gönderen Konu: AKÜ BOŞALIRMI ?  (Okunma sayısı 224 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

24 Aralık, 2017, 01:49:16 ÖS

Çevrimdışı samatyalı69

  • Katılımcı
  • **
  • İleti: 69
  • REP: 1
  • Cinsiyet: Bay
  • Gök girsin Kızıl çıksın
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: 98 Uno 70S
  • Mesleğiniz: Emekli
Selamlar,

Arkadaşlar, 1 haftadır çalıştırmıyordum aracımı, bu sabah ilk çalıştırmamda, kesik kesik öksürür gibi sesler çıkardı eski seferlerdeki marş ateşleme sesini duyamadım daha zayıf kesik kesik bir ses geldi çalışmadı.
3-5 denemeden sonra, marş bastı kaputu açtım, akünün göstergesinde yeşil (dolu) siyah (şarj edilmeli) beyaz (boş) yazıyor.Akünün göstergesi siyahtı, bende dedim herhalde şarj istiyor akü, yarım saat falan motor çalıştı.

Sonrasında bir kaput açma problemi yaşadığım için açıp gösterge yeşile dönmüşmü diye bakamadım ama, marşı kapatıp tekrar bastığımda o kesik ses gitmişti tek marşta ateşleme yapıyordu.

Sormak istediğim durduğu yerde akü biter mi ?


Sağlıkla


Ne Mutlu TÜRK üm diyene..
25 Aralık, 2017, 07:27:38 ÖÖ
Yanıtla #1

Çevrimdışı byvirus

  • Tam bir Katılımcı ve UNOcu
  • *****
  • İleti: 635
  • REP: 16
  • Cinsiyet: Bay
  • 1998 uno 70S
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: uno 70s
  • Mesleğiniz: ithalat-ihracat
durduk yerde akü bitmez ama kaçak varsa akü zayıfsa birde havalar soğuk olduğundan zayıflar.
kaçak olup olmadığını elektrik ustaları hemen 1 dk içinde bakıp söyleyebiliyorlar. Benim de akü siyah gösteriyordu yani şarj istiyordu ölçtürdüm akü sağlam abi bunların içinde 7 tane katman var biri zayıflamışsa ondan böyle gösterebilir dediler bi ara yeşile döndü şu an siyah hala temmuzdan bu yana bu şekilde kullanıyorum.
25 Aralık, 2017, 07:55:12 ÖÖ
Yanıtla #2

Çevrimdışı gkhan

  • Tam bir Katılımcı ve UNOcu
  • *****
  • İleti: 814
  • REP: 16
  • Cinsiyet: Bay
  • We have UNO, they don't...
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: 70 SX
  • Mesleğiniz: Öğretmen
Aynen abi byvirüse katılıyorum. Dediğin olay benim de başıma geldi. Havalar soğudu ve marş gıy gıy eder oldu bir keresinde. Baktım yeşil yanıyor akü de ama nafile. Elektrikçi yeşil de yansa bozulabilir dedi ve yenisini aldığımdan beri rahatım sıcak soğuk olsun çok şükür. Bu ara bi soğuk dalga var ve bence akü kaçağında deği senin akün eski olabilir.
25 Aralık, 2017, 08:59:24 ÖS
Yanıtla #3

Çevrimdışı samatyalı69

  • Katılımcı
  • **
  • İleti: 69
  • REP: 1
  • Cinsiyet: Bay
  • Gök girsin Kızıl çıksın
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: 98 Uno 70S
  • Mesleğiniz: Emekli
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar,

Bir de akü alacağız anlaşıldı... Bir baktırayım hele elektrikçiye, ona göre bakıcaz artık..
Ne Mutlu TÜRK üm diyene..
28 Aralık, 2017, 06:53:00 ÖS
Yanıtla #4

Çevrimdışı Uma

  • Katılımcı
  • **
  • İleti: 77
  • REP: 1
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: 70s-1997
70s lerde kontak üzerinde tüm elektrikleri kesme siviçi yokmuş ( 2-3 sene internette zor bulmuştum ) sonradan teybin enerjisini kesince baktım aküde sıkıntı yok;çok binmediğim zamanlarda teybin soketini söküyorum...artık hep yeşildeyim ;)
Etiketler: