Hoşgeldiniz Uno Club, Türk Uno, Fiat Uno severlerin fan kulübü, Fiat Uno Forum

Uno Club, Türk Uno, Fiat Uno severlerin fan kulübü, Fiat Uno Forum

* unocan.com için Android uygulaması

unocan.com ANDROID uygulamızı indirebilirsiniz. İndirmek için TIKLAYINIZ.....

Gönderen Konu: Radyatör kapağı sızdırıyor  (Okunma sayısı 113 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

08 Şubat, 2018, 06:40:26 ÖS

Çevrimdışı KadirTekin

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 8
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: 70s
  • Mesleğiniz: Istasyon görevlisi
Iyi aksamlar arkadaşlar bir haftadır kısa mesefalerde yani 2-4 km arası yol kat ettigimde aracı durdugum anda radyatörün yanındaki su koyulan yerden kapaktan suyu atıyor tahminime göre 300-400 mg su boşaltıyor ve hortumlar acayip şekilde basınçlı oluyor ve kapaktan patlak lastik kacirma sesi gibi hava sesi geliyor radyatörü ilk olarak kapaktan dedi yan sanayi bi kapak taktı aynı sorun yine oldu. Acaba orjinal olmadigindan mi yoksa arac conta yakmis olabilirmi?

Not: suyun renginde ve yagin renginde degisme yok. Duman atma yok köpürme yok. Anlam veremedim başına gelen arkadaş varmı???


08 Şubat, 2018, 09:27:59 ÖS
Yanıtla #1

Çevrimiçi byvirus

  • Tam bir Katılımcı ve UNOcu
  • *****
  • İleti: 684
  • REP: 17
  • Cinsiyet: Bay
  • 1998 uno 70S
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: uno 70s
  • Mesleğiniz: ithalat-ihracat
Iyi aksamlar arkadaşlar bir haftadır kısa mesefalerde yani 2-4 km arası yol kat ettigimde aracı durdugum anda radyatörün yanındaki su koyulan yerden kapaktan suyu atıyor tahminime göre 300-400 mg su boşaltıyor ve hortumlar acayip şekilde basınçlı oluyor ve kapaktan patlak lastik kacirma sesi gibi hava sesi geliyor radyatörü ilk olarak kapaktan dedi yan sanayi bi kapak taktı aynı sorun yine oldu. Acaba orjinal olmadigindan mi yoksa arac conta yakmis olabilirmi?

Not: suyun renginde ve yagin renginde degisme yok. Duman atma yok köpürme yok. Anlam veremedim başına gelen arkadaş varmı???

Dostum sistemde hava var sanırım kapak açık vaziyette arabaya fan açtır hava çıksın
09 Şubat, 2018, 08:25:58 ÖÖ
Yanıtla #2

Çevrimdışı Zekai06

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 33
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Suyu agzina kadar doldurursan genlesmeden dolayi fazlasini tahliye eder. Kapak yan sanayide olsa bi sure idare etmesi lazim belki bi ihtimal conta yakmista olabilir
09 Şubat, 2018, 08:54:45 ÖÖ
Yanıtla #3

Çevrimdışı KadirTekin

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 8
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: 70s
  • Mesleğiniz: Istasyon görevlisi
Byvirus kardeşim hava yapma olayı biraz mantıklı geliyor sebebi hortumlar aşırı derecede şişiyor sanki kapaktan su atmasa yada hava salmasa hortumu patlatacak derecede sisiyor yani.

Zekai06 kardeşim fazla su mu koyuyorum diyr bende düşündüm minimum yere kadar koyup tekrar denedim yine aynı.

Konya da iyi bir usta tanıdığı olan tavsiyesi olan varmı?
09 Şubat, 2018, 11:54:48 ÖÖ
Yanıtla #4

Çevrimdışı Zekai06

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 33
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Radyator kapagi 1 bara ksdar basinci tutar fazlasini tahliye eder bu basinc suyun kaynama noktasini yukseltir amaci budur ama derseniz ki 1 bardan fazla basinc yapiyor ve suyuda tahliye ediyor conta yakmistir kardesim. Contadan motor basincini radyatore sogutma sistemine veriyor en zayif yerde kapak oldugundan oradan atiyor
11 Şubat, 2018, 08:46:06 ÖÖ
Yanıtla #5

Çevrimdışı KadirTekin

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 8
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: 70s
  • Mesleğiniz: Istasyon görevlisi
Eyvallah Zekai ustam egsozdan da su atmaya başladı şimdi dedigin gibi sanirim conta yanmış yarın bi ustaya götüreceğiz bakalım.  Telefonda 300 ila 500 tl arası fiyat verdiler sence normal mi bu fiyat? Birde Konya da tanıyıp bildiginiz yonlendirebileceginiz bir usta varmı??
11 Şubat, 2018, 09:44:44 ÖÖ
Yanıtla #6

Çevrimdışı Zekai06

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 33
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Konyaya hic gidemedim nasip olmadi  ankarada dogup buyudum simdi istanbuldayim fiyat 300 olursa iyi pazarlik yapin sunnettir silindir kapak civatalarini degistirmenizi tavsiye ederim ve bu civatalari tork anahtariyla sıksınlar subap ayarlarida iyi yapilirsa eskisinden daha iyi olacaktir umarim kapkta catlak ve egilme yoktur gecmis olsun
11 Şubat, 2018, 09:47:38 ÖÖ
Yanıtla #7

Çevrimdışı Zekai06

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 33
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Civatalarin degismesi sundan dolayi zamanla uzama yapiyorlar ve 2. Bi defa sikildiginda tam sikmiyor yag kacagi v.s sorun oluyor aslinda bi servis kitabi olacak ki kaça torklandigina bakmak lazim az yada cok sıkılmamalı
11 Şubat, 2018, 09:52:42 ÖÖ
Yanıtla #8

Çevrimdışı KadirTekin

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 8
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
  • Aracınızın Modeli: 70s
  • Mesleğiniz: Istasyon görevlisi
Eyvallah ustam dediklerini işlemi yapacak olan ustaya ileteceğim.  Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.
12 Şubat, 2018, 12:31:26 ÖS
Yanıtla #9

Çevrimdışı Zekai06

  • Yeni Katılımcı
  • *
  • İleti: 33
  • REP: 0
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Eyvallah ustam dediklerini işlemi yapacak olan ustaya ileteceğim.  Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.

Kardesim sonucu merak ettim ne cikti...
Etiketler: