Hoşgeldiniz Uno Club, Türk Uno, Fiat Uno severlerin fan kulübü, Fiat Uno Forum

Uno Club, Türk Uno, Fiat Uno severlerin fan kulübü, Fiat Uno Forum

Son İletiler

Sayfa: [1] 2 3 ... 10
1
Unocan'ı Satanlar / Ynt: 98 MODEL 70S SORUNSUZTekirdağ Çerkezköy de
« Son İleti Gönderen: byvirus Dün, 10:37:29 ÖS »
Haydaa abi bu kadar ugrastiktan sonra neden satiyorsun unocani

Biraz nakte sıkıştım, bir arsa işimiz var ailece, o yüzden satmayı düşünüyorum aslında pekde hevesli değilim kıyıp da veremem gibi geliyor ama mecburiyetler bazen insanı zorluyor.

İnsallah mecburiyetin ortadan kalkar satmazsin
2
Jant , Lastik ve Fren Problemleri / Ynt: Sola kirinca lastikten gelen ses ?
« Son İleti Gönderen: cvdtbalkes Dün, 10:24:36 ÖS »
Tamamdir hocam tesekkur ederim birdaha gittigimde soylerim bakalim ne cikacak

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

3
Hocam rotil dedigimiz bilyalar olmuyor degilmi ?  Benim sesi bulamadilar belki bilyalardandir onlarida sokersek degistirmen gerekir artarsa ozaman gel bakalim dedi usta oyle biniyorum halen

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

rotil bu kardeş. bunun boyunu alt tabla kısaltılınca dikkate almamışlar. önemli mevuzymuş.

4
fren hidrolik yağına baktın mı,eğer azalmamışsa fren merkezi arızalanmak üzeredir...

fren tamir takımı değişti, sorunum çözüldü. önceden havası alınsa da gevşiyordu bir süre sonra.
5
Jant , Lastik ve Fren Problemleri / Ynt: Sola kirinca lastikten gelen ses ?
« Son İleti Gönderen: cvdtbalkes Dün, 10:13:31 ÖS »
Hocam rotil dedigimiz bilyalar olmuyor degilmi ?  Benim sesi bulamadilar belki bilyalardandir onlarida sokersek degistirmen gerekir artarsa ozaman gel bakalim dedi usta oyle biniyorum halen

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

6
Tamamdir tesekkurler. yazacagim diger arkadaslarinda bilgilenmesi icin.

LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bende sesin rotillerden geldiğini gösterdi usta. Tamirden sonra tam sağ-sol yapabiliyorum.
7
Katılım Sağladığınız Şehir / İzmir'den selamlar
« Son İleti Gönderen: balyapmayanari Dün, 10:02:55 ÖS »
Buca'da oturuyorum. İzmirliler bir toplaşsak mangal felan yapsak.
8
Unocan'ı Satanlar / Ynt: 98 MODEL 70S SORUNSUZTekirdağ Çerkezköy de
« Son İleti Gönderen: İhsan Dün, 09:26:12 ÖS »
Hayırlı olsun bende 14 e malettim benimki sx modeli 3 parça boya var şimdi satsam 14 e gitmez heralde  :'( :-*
9
Elektronik ve Elektrik Problemleri / Ynt: Far yıkama ve arka silecek suyu
« Son İleti Gönderen: İhsan Dün, 09:21:39 ÖS »
arka sileceğin fıskiyesinin ucu tıkalı mı kontrol ettin mi,ayrıca hortumundan su geliyor mu bakman gerekir,hortumdada sıkıntı olabilir veya fıskiye motorunda sıkıntı olabilir....
aracı aldım yarın sanayideyim ama çok işi var vites çok sallanıyor geçişleri sert ve sesli ayrıca benzinde çalışmıyor v.s çok masraf açacak keşke almasamıydım

Bahsettiğin sorunların hepsi bende de vardı.Vites sallanmıyor da, geçişlerde ikiye dörde alırken ses oluyor, şanzuman yağına baktırdım sıkıntı yok, bende alıştım zamanla sorun etmiyorum.Benzinde çalışmama durumunu ben filtreleri değiştirip, ayrıca termostatını da değiştirip, ayrıca bujileri de değiştirip hallettim.
Size tavsiyem bir kere muhtemelen hava filtre kutunuz bitiktir, onu yenileyin 160 TL , bujileri ve filtreleri yenileyin bunlarda 70 falan tutuyor, arzu ederseniz 4 Lt de 20-50 yağ tazeleyin o da 60-70 TL civarı, termostat 30 TL, bunlara işçilikde katın 400 TL falan masraf edersiniz.Aracınız yenilenir.
Tabi bu söylediklerim benim tecrübelerim ustanızla görüşüp karar verin.
ben bunları yapmadan önce aracım benzinde çok zor çalışıyordu, LPG de zaten çalışmıyordu.Şimdi 1 hafta yattığı yerden bugün kaldırdım tek marş çalıştı.Sıkıntım bitti benim inşallah sizde halledersiniz.
valla kardeşim sanayiye girdim girmeseydim keşke araba 1.900 lira para yedi

Yağ filtreler buji 4 teker porye bilyaları ön tablalar rotlar rot kolları frenler diskler baskı balata termostat triger kayışı alternatör kayışı v.s herşey değişti

Ama parçası tofaşa göre pahalı

Ziebartta kuaför yapıldı boya koruma yapıldı arka stoplar değişti

Çok masraf ettim satarsam alan adam şanslı ama ben zarar edeceğim kesin
10
Yokmu yardımcı olacak kimse

Ben bu aşağıdakinden aldım, park lambaları da çıkıyor, tavsiye ederim.
http://www.hepsiburada.com/philips-h4-tip-crystal-vision-ampul-seti-011295-p-OTM011295
Sayfa: [1] 2 3 ... 10